Locatie

Rey Events is centraal gelegen nabij de A6, en A27 in Almere. Op het eigen terrein van Rey Events bevinden zich 180 gratis parkeerplaatsen en 3 load-in en load-out mogelijkheden om het al uw diensten makkelijk te maken toegang te hebben tot de zaal.

Tot de mogelijkheden behoort zelfs de optie om een parkeerservice te nemen waar uw gasten worden begroet en wegwijs worden gemaakt tot aan de zaal.
De locatie van uw feest of evenement zal ook de plek zijn waar veel van je foto´s worden gemaakt. Bij Rey Events huurt u een locatie waar u en uw gasten prachtige foto´s kunnen maken om uw feest te onthouden. Bruidsparen en anderen die de locatie huren, kunnen voor hun evenement een afspraak maken voor een fotosessie op ons sensationele balkon en zaal, zonder extra kosten. De inrichting van de zaal, balkon, prachtige kroonluchter en adembenemende trap, zijn kenmerken die extra charme toevoegen aan uw evenement.

Audio-geluidssysteem

Door onze volledig ingebouwde geluidsysteem heeft u het voordeel van een nette zaal zonder overbodige elementen. Zo zien uw foto´s er netter uit en zullen er geen speakers en bijbehorende bekabeling zichtbaar zijn. Uw band, dj en/of artiest heeft het genot van een gemakkelijke aansluiting op onze installatie door het simpelweg aansluiten van 2 kabels. Ons geluidsysteem is afgestemd op onze riante zaal en zorgt voor een aangename beleving met surround sound. Door de akoestisch absorberende afwerking van ons interieur biedt Rey Events een goede akoestiek.

Keuken

Rey Events is uitgerust met een moderne en zeer uitgebreide keukenfaciliteiten, waardoor uw cateraar het comfort van koken en bereiden van vers voedsel ter plekke kan beleven. Met het brede scala buffetten en diner mogelijkheden van Rey Events krijgt u precies wat u wilt. Heeft uzelf creatieve ideeën? Rey Events denkt graag met u mee.

Ruimte voor ceremonie, cocktailuur en receptie

Of u nu een zakelijke prijsuitreiking of huwelijksceremonie houdt, overweeg of uw locatie aparte gebieden heeft die gemakkelijk verschillende doelen kunnen dienen. Is er een pittoreske locatie voor de ceremonie? Is er ruimte voor een band en / of dans? Is er een plek voor grote ingangen en prachtige foto’s? Bevat het een ingebouwde barruimte of moet uw cateraar een barruimte instellen? Biedt de locatie een geluidsinstallatie met voldoende luidsprekers in de gebieden waar u graag zou willen dansen of presentaties, of moet die worden gehuurd? Bij veel gelegenheden is de ceremonie, cocktails en receptie op één plaats ideaal, omdat uw gasten zich mogelijk buiten de stad of de staat bevinden en niet bekend zijn met het gebied. Het elimineert ook de tijd dat uw gasten moeten rijden tussen meerdere locaties. Rey Events is multifunctioneel, flexibel en richt graag uw gelegenheid in op basis van uw wensen en eisen.

Voor vragen en bezichtiging neem contact met ons op

CONTACT OP NEMEN
VOLG ONS